woensdag 2 juli 2008

Roel en Zilda

De familie is altijd samen voor verjaardagen of iets anders maar samen zijn is altijd leuk!

Deze tijd met Roel en Zilda was super speciaal omdat wij konden de verjaardag van David vieren! Het was ook de eerste keer voor hen met ons in Antwerpen, heel gezellig dus! Maar ik moet iets zeggen: verjaardagen zijn leuk omdat er is altijd een cadeau! Het cadeautje voor David was een mooie plant en ook een brief voor onze toekomstige televisie.

Daarna hebben wij gesproken over mijn verloop van Bolivia naar Belgiƫ toe en ook over het leven. Mijn Nederlands in die tijd was niet best en ik moest gewoon luisteren, goed voor het oefenen!

Ik heb kip curry gekookt en dat was mijn beste kip curry ooit! Ik moest het wel zeggen! Iedereen was blij met mijn lekker eten.

Na het eten gingen wij naar de stad, natuurlijk! Het was de eerste keer voor ze in Antwerpen maar wij wisten precies waar we moesten gaan, dus het was een leuke ervaring met onze eerste bezoekers!

Wij zijn in veel plaatsen geweest maar de laatste plek was uniek voor ze! De Antwerpse Schelde is een mooie plaats voor maar voor hen was het hun plaats. Het was duidelijk te zien! Wij konden hun romantische kan bewonderen. Super speciaal! ;-)

David heeft onderweg over zijn plannen gesproken en ik kletste met Zilda over mijzelf. Die tijd was goed voor onze groei omdat we eindelijk over onszelf met onze “grote neven” konden praten en hadden we de kans om ervaringen delen. Erg leuk dus!

Familie is niet altijd met ons maar iedere keer met ze is uniek!

Deze tijd zal voor altijd in onze harten blijven 

Geen opmerkingen: